Oglašavanje
Promo

‘LogopediKA’ na raspolaganju i tijekom ljeta

Mališane za školu priprema stručnjakinja sa 16-godišnjim iskustvom

Ako vaše dijete ima jezičnih ili poteškoća s izgovorom glasova, problema u čitanju i pisanju ili ima poremećaj tečnosti u smislu brzopletosti ili mucanja, nećete pogriješiti dovedete li ga u Logopediku.

Prvi i za sada jedini privatni logopedski centar u Karlovačkoj županiji, LogopediKA, posluje od lanjskog studenog te bilježi velik broj zadovoljnih korisnika koji su zahvaljujući profesionalnom pristupu i kompetencijama mr. Dubravke Prpić, prof. logopedije, ECSF spec. za poremećaje tečnosti, ostvarili dobre rezultate i uspjeli riješiti svoje teškoće.

Prof. Dubravka Prpić ima bogato 16-godišnje iskustvo u praksi (15,5 godina SUVAG), a svoja znanja nadogradila je s dva postiplomska studija na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu te Europskom specijalizacijom za poremećaje tečnosti na sveučilištima u Antwerpenu i Dublinu.

 

Usluge u logopedskom centru

LogopediKA nudi širok spektar usluga i pomoći onima koji imaju govornih i jezičnih teškoća uz korištenje adekvatnih logopedskih pomagala i opreme. To su prije svega djeca, ali i odrasle osobe s neurološkim oštećenjima. Tako se na adresi Senjska ulica 102 u Karlovcu (prostor škole stranih jezika “Minimondo”) mogu realizrati usluge dijagnostike i individualne logopedske terapije poremećaja izgovora, jezičnih teškoća, teškoća u razvoju predvještina čitanja i pisanja (prije polaska u školu), zatim mogu se riješiti teškoće u čitanju i pisanju kao što su disleksija, disgrafija, diskalkulija te poremećaji tečnosti govora poput mucanja i brzopletosti, kao i drugih neuroloških ili motoričkih govornih i poremećaja u komunikaciji (afazija, dizartrija, apraksija).

Uz to, LogopediKA organizira i grupne radionice za roditelje djece s kašnjenjem u jezičnom razvoju, grupne radionice za predškolsku djecu s ciljem poticanja razvoja predčitanja i pisanja te grupe za djecu s teškoćama u čitanju (1. i 2. razred OŠ).

Mr. Dubravka Prpić posebno naglašava važnost uključivanja roditelja djece koja kasne s jezičnim razvojem u proces terapije stoga što roditelji imaju ključnu ulogu u razvoju brojnih djetetovih vještina, pa tako i jezičnih. Oni su najsnažnije povezani sa svojim djetetom, s njim bi trebali provoditi najviše vremena i dijete se najugodnije osjeća upravo u komunikaciji s roditeljima. Naime, djeca ne uče komunicirati poučavanjem već u interakciji s ljudima iz svoje neposredne okoline, kroz svakodnevnu konverzaciju i aktivnosti koje su im važne, a i istraživanja su potvrdila da je pravilno educiran roditelj jednako učinkovit u poticanju djetetovih jezičnih vještina kao i stručna osoba tj. logoped. Korištenjem strategija naučenih kroz radionice koje se organiziraju u Logopedici dolazi do značajnog napretka jezičnih vještina koje uključuju jezično razumijevanje, obogaćivanje vokabulara, gramatiku te učestalost kojom dijete komunicira.

 

Kao najčešće smetnje s kojima se susreće u svojoj dugogodišnjoj, bogatoj praksi i koje adekvatno rješava, prof. Prpić ističe poremećaje s izgovorom kod predškolske populacije, kojih u manjoj mjeri ima i u školske djece te odrasloj dobi. Nerijetko su poremećaji izgovora prisutni čak i kod profesionalnih govornika. Njihov način izgovora ne utječe toliko na razumljivost sadržaja govora, koliko skreće pažnju s onog o čemu govore na to kako govore pa prava poruka ne dopire do njihove publike.

“Kultura govora, pogotovo u javnom prostoru, u današnjem je multimedijskom svijetu nažalost zanemarena” – kaže mr. Dubravka Prpić te dodaje da greške izgovora malog djeteta možda zvuče simpatično, ali često su simptom kompleksnijih poteškoća koje, ako se pravovremeno ne tretiraju, mogu kasnije otežavati usvajanje čitanja i pisanja te u konačnici ograničavati akademski uspjeh. Dijete normalnog psihofizičkog razvoja starije od 5 i pol godina trebalo bi moći ispravno izgovarati sve glasove našeg izgovornog sustava, a često svjedočimo da to i nije uvijek slučaj.

Kada se obratiti logopedu?

O potrebi obraćanja logopedu i traženja stručne pomoći, prof. Prpić iz Logopedike kaže:

“Odlazak logopedu uglavnom se veže uz predškolsku dob i korekciju izgovora glasova djece, no logopedska intervencija moguća je već i u predverbalnom periodu, a može se pružiti i odraslima kod kojih se jave teškoće u komunikaciji kao posljedica određenih neuroloških stanja ili bolesti. Vrlo je važno rano prepoznati odstupanja i pravovemeno poticati jezik i govor kako bi se prevenirale teškoće koje mogu negativno utjecati na cjelokupan razvoj djeteta. Roditelji djece s govornim problemima često, umjesto traženja stručne pomoći, čekaju da oni prođu ‘sami od sebe’, s odrastanjem, ali kad i ako se to ne dogodi i čim se roditelj zabrine za djetetov govor, vrijeme je za posjet logopedu.”

LogopediKA će svima zainteresiranima biti na raspolaganju i tijekom ljeta, kako bi se prije svega predškolci, uspješno, kvalitetno i bez čekanja na termin, pripremili za početak nove nastavne godine i dolazak u školske klupe.

Za sve dodatne informacije, narudžbe preglede i logopedske vježbe možete se obratiti na e-mail adresu:

logopedika.info@gmail.com,

nazvati 091/580 5673 ili

posjetiti Facebook stranicu Logopedika.

Komentari:

Oglašavanje
IZVOR
Sponzorirani članak
Oznake
Close