Jaska i okolicaVijesti

Treća traka na autocesti od Zagreba do Karlovca?!

Aktualizirana je gradnja treće trake na autocesti od Zagreba do Karlovca! Potpise za izradu studije izvodljivosti tog projekta (pod nazivom „Prilagodba infrastrukture na relaciji Zagreb-Karlovac“), jučer su
uz direktora trgovačkog društva Autocesta Rijeka-Zagreb, stavili i predstavnici Zagrebačke županije, gradova Karlovca i Jastrebarskog, te općina Klinča Sela i Stupnik, koji su partneri u tom projektu.

Projekt je podijeljen u četiri etape, prva je bila izrada Masterplana, druga je izrada studije izvodljivosti, treća projektiranje i četvrta, kruna cijele priče, sama gradnja. “Iskreno se nadam da će studija izvodljivosti pokazati opravdanost nastavka ovoga projekta”, rekao je Josip Šala, direktor trgovačkog društva Autocesta Rijeka-Zagreb na potpisivanju Sporazuma o partnerstvu.

Projekt “Prilagodba infrastrukture na relaciji Zagreb-Karlovac”, uz gradnju treće trake, predviđa i gradnju bukobrana i zaštitne odbojne ograde na cijeloj trasi, uvođenje led rasvjete, opremanje i proširenje čvora Jastrebarsko, kao i izmještanje čvora Lučko i čvora Karlovac.

“Na pripremu ovoga projekta nagnala su nas dva ključna parametra – protočnost i sigurnost prometa. Ovo je jedina dionica autocesta u RH koja ima prosječni godišnji dnevni promet veći od 35.000 vozila, a u ljetnim mjesecima on je veći i od 65.000 vozila. Studija izvodljivosti, koju ćemo dati izraditi temeljem potpisanog sporazuma, trebala bi pokazati jesmo li na pravom putu, zadovoljavamo li kriterije Europske komisije.” – rekao je jučer Miro Škrgatić, v.d. direktora Tehničkog sektora i EU projekata Autoceste Rijeka-Zagreb.

Pokaže li studija izvodljivosti opravdanost projekta, on se namjerava realizirati sredstvima EU fondova.
U ime grada Jastrebarskog Sporazum o partnerstvu potpisao je zamjenik gradonačelnika Stipe Bučar, a u ime Zagrebačke županije zamjenik župana Hrvoje Frankić.

Frankić je nakon potpisivanja Sporazuma, izjavio da se razgovaralo i o naplati cestarine za građane Jastrebarskoga, kao i problematici zaobilaženja autocesta, gdje teška vozila u tranzitu nastoje ‘eskivirati’ plaćanje cestarine i na taj način oštećuju ceste, koje su u nadležnosti županijske, odnosno lokalne uprave. “Dolazi tako do dvostruke štete – autoceste gube prihod, a županijske i lokalne ceste se uništavaju.” – rekao je Frankić.

FOTO
Zagrebačka županija
Pretraži po oznakama

Slična tema:

Back to top button
Close