I7BORIJastrebarsko

Nijedan jaskanski izborni sudionik nije prekoračio dopušteni iznos troškova za promidžbu

Najviše novca potrošila je Hrvatska demokratska zajednica

Prema podacima koje je objavilo Državno izborno povjerenstvo o financiranju političkih aktivnosti i izborne promidžbe na svibanjskim izborima za gradonačelnika i zamjenike gradonačelnika Grada Jastrebarskog, najviše novca potrošila je Hrvatska demokratska zajednica.

HDZ-ov gradonačelnički kandidat Tomislav Preprotić za financiranje izborne promidžbe ostvario je prihode od 127 tisuća kuna, a rashodi su mu iznosili nešto više od 123 tisuće kuna.

Izborni pobjednik, kandidat SDP-a i partnera – Zvonimir Novosel, prihodovao je blizu 70 tisuća kuna, a potrošio više od 94 i pol tisuće kuna.

Slijedi kandidat MOST-a nezavisnih lista – Roman Rodić, čiji su izborni prihodi iznosili 43 tisuće kuna, a rashodi nekoliko stotina kuna manje od toga.

Najmanje je potrošio HSS-ov gradonačelnički kandidat Filip Tončić, koji je za kampanju prihodovao 25 tisuća kuna, a potrošio 24.913 kuna.

POGLEDAJ I OVO:  Nikola Fabijanić nastupio na Dubrovačkim ljetnim igrama

U opširnom izvješću o financiranju izborne promidžbe ovogodišnjih lokalnih izbora, DIP navodi, da niti jedan jaskanski izborni sudionik nije prekoračio ukupno dopušteni iznos troškova za promidžbu.

I za financiranje izborne promidžbe na izborima za članove Gradskog vijeća Grada Jastrebarskog, najviše je potrošio HDZ. S nositeljem liste Tomislavom Preprotićem, ta je stranka prihodovala je 120 tisuća kuna, a potrošila 118.660 kuna.

Koalicija Socijaldemokratske partije Hrvatske, Hrvatske narodne stranke i Hrvatske stranke umirovljenika, čiji je nositelj liste bio Zvonimir Novosel, prihodovala je 36.862 kune, a rashodovala tri puta više – 108.434 kune.

MOST nezavisnih lista, s nositeljem liste Romanom Rodićem, za izbornu promidžbu za članove Gradskog vijeća, prihodovao je 15 tisuća kuna, a potrošio 9.200 kuna.

POGLEDAJ I OVO:  Grad sufinancira udžbenike za osnovnoškolce i javni prijevoz za srednjoškolce

Lista Hrvatske seljačke stranke, s nositeljem Borisom Klemenićem, za promidžbu je imala 5.100 kuna, a potrošila 5.025 kuna.

Slobodna Hrvatska, čiji je nositelj liste bio Josip Šmit i Živi zid s nositeljem liste Zdenkom Domovićem – nisu imali niti prihoda, niti rashoda za izbornu promidžbu.

Niti ovi izborni sudionici, nisu prekoračili ukupno dopušteni iznos troškova izborne promidžbe.

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker